okoanyudev3

okoanyudev3

Tényleg lehetséges? Az új kütyü megmondja az ételek összetevőit

2013. november 28. - mrdudo

A cím egyáltalán nem túlzás, kevés dologról gondolom azt, hogy adós még nekünk vele a technika és a tudomány, de ez az egyik. A másik a teleportáló szerkezet.

A boldog békeidőkben, amikor még éttermeket teszteltünk Gorcsev barátommal még teljesen más okból szerettünk volna egy ilyet. Azon meditáltunk, mennyire fasza lenne, ha a ízlik egy mártás, csak rácseppentenénk egy keveset a kis szerkezet érzékelőjére és kis gondolkodás után kiírná a receptet.

Amióta viszont foglalkozom ezekkel a témákkal, azóta teljesen más érveim vannak egy ilyen kis szerkentyű létjogosultságára.
Kezemet a szívemre teszem, nem hiszek az összeesküvés-elméletekben és üldözési mániám sincs,  ellenben illúzióim sem nagyon azzal kapcsolatban, hogy vajon tényleg az van-e egy élelmiszerben amit mondanak róla, vagy ami rá van írva. Az átbaltázásoknak se szeri kérem, se száma.
Nem beszélve arról, hogy azoknak meg aztán főleg hasznos lehet, akik valamilyen ételallergiában, intoleranciában szenvednek. tellspec

Több helyen láttam, hogy a videó esetleg kamugyanús és tény, hogy kicsit furcsa ez az ájtatos hangon beszélő, negédes párocska, meg azt sem értem, hogy miért kell még külön a telefonra is küldeni (jó, hát kelljen hozzá egy külön app is, mint hirdetési felület, persze), de ha igaz, akkor azért ez nem rossz. Bár rekeszizomlázig szoktam röhögni Szily írásain, és amit ezzel a  kütyüvel kapcsolatban ír , az is elég pontos, de most tényleg nem tudtam őszintén röhögni, pedig  messze nem vagyok egészségbuzi.
De miután a közeli baráti körünkben fél éve alatt zsinórban a harmadik 40 alatti barátunkról derül ki, hogy rákja van és egy három gyerekes anyukát pár hónap alatt el is veszítettünk,  sajnos azt érzem, simán van létjogosultsága egy olyan cuccnak, ami megmondja, mit is eszem valójában. Aztán még mindig eldönthetem, hogy kérem-?
Szóval ha nem kamu, nekem instant get!

[youtube kcNj1DknDpg nolink]

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr626720411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vigh-Boda Mária 2013.11.29. 12:13:00

Én is igényt tartanék egy ilyenre, abban az esetben ha tényleg nem kamu. De nehezen tudom elhinni, hogy enélkül, hogy "mintát"venne az ételből megállapítja az összetevőket. Szóval Én nagyon szkeptikus vagyok.
süti beállítások módosítása