okoanyudev3

okoanyudev3

A legolcsóbb környezetbarát súrolószer

2012. június 01. - mrdudo

Egy üveg jó ragacsos lekvár valamikor a héten véget vetett életének a hűtő közepén. Sajnos menthetetlen volt  helyzet és már csak a maradványokat takaríthattam el és miután tényleg nincs semmiféle kemikália a lakásban, lassan a szódabikarbóna lesz az én "vindex"-em, mint a Bazi nagy göröh lagziban, egyszerűen tényleg mindenre jó.

Rohannom is kellett ráadásul, nem értem rá kísérletezni, úgyhogy jól megszórtam a nagy területnyi ragacsos részt (az egész hűtő alja...) és a szivacs dörzsölős részével rárontottam. Az épp velem tartó barátnőm csak lesett. Pillanatok alatt vágtam rendbe az eléggé reménytelen állapotban lévő masinát.
Egyébként mindenre lehet használni. Odakozmált lábosok, pecsétes sütő... Érdemes kipróbálni. Sikálás után csak át kell törölni langyos vízzel a kezelt területet és kész!
Zöldboltokban lehet kapni két kilós kiszerelést, nagyjából 500 forint körül van az ára.

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr206719951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Erika 2014.08.19. 13:19:27

Makacs szőnyegfoltot szeretnék kitisztitani mivel tegyem? A folt eredete ételmaradék, zsír beletaposása a szőnyegbe elég hosszú ideje.
süti beállítások módosítása