okoanyudev3

okoanyudev3

Olívaolajos pakolás update

2013. február 14. - mrdudo

Minap éppen megint hajmosós nap volt és én megint lelkesen kenegettem a hajvégeket olajjal. Már akkor éreztem, hogy most kicsit többet tettem a kelleténél, de gondoltam, nem lesz gond, majd beszívja.

A szárítás után még nem láttam annyira, de másnap reggel konstatáltam, hogy úgy néz ki a gyerek, mintha belebújt volna egy zsírosbödönbe...
Már készültem lélekben az újabb hajmosásra, de gondoltam, várom még egy napot, most mászott ki a náthából, nem vegzálom feleslegesen.

És megint csoda, másnapra ha lehet még gyönyörűbb lett a haja. lehet,  hogy a cucc egy része a kispárnán végezte, de még így sem bánom, az olíva tényleg csodákra képes.
Mostanában szemfestéklemosóként is próbálkozom vele, majd beszámolok, végül melyik olaj került ki győztesen a lemosótesztemből.

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr676720183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása