okoanyudev3

okoanyudev3

Kókuszos kölesfelfújt rizstejjel

2013. november 18. - mrdudo

Kemény hétnek nézek elébe, a kiskorú lebetegedett, úgyhogy tandemben nyomjuk majd a dolgos, dolgozós hétköznapokat. Valami olyan kevésbé egzotikus ételt kellett találjak a húsmentes hétfőre, amit egy kehes kicsike is szeretni fog. A kölesfelfújt már többször bevált, ezt választottam mára.

A kölessel sokat próbálkoztam, de amíg a sós verziókat nézegettem, nem voltunk jóban. Aztán egyszer találtam ezt a receptet és akkor megkedveltem.
Én növényi tejjel szoktam csinálni, mert a lányommal nem nagyon bírjuk a bocietjet. Ezek eleve édeskések, tehát tényleg nem kell mellette édesíteni. Most viszont felütöttem egy kis meggylekvárral, szükségem volt a kontrasztra :).

kolesfelfujt A fent linkelt receptet szoktam alapul venni, de akkor lesz igazán finom, ha egy jó híg tejbegríz állagig öntjük fel tejjel.
magmnak azért a sütőtök függőség jegyében összedobok még egy sütőtök krémlevest, azt egyszerűen nem tudom megunni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr386720377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása