okoanyudev3

okoanyudev3

A szavakon túl

2014. április 27. - mrdudo

Sokáig gondolkodtam azon, van-e jogom megírni ezt a bejegyzést. De aztán rájöttem, hogy megemlékezni valakiről, aki fontos és jó dolgokat teremtett, nem jog kérdése. Nincs egy hete, hogy fájdalmas betegség után elment családi barátunk, ismerősünk, Kátai Gábor.

A megemlékezéssel  azért voltam gondban, mert én ismertem őt kevésbé, viszont nekem is adott egy olyan dolgot az életben, ami szebbé teszi a mindennapjainkat.

És nem csak elvi, elméleti síkon, nem csak azért mert zöld, mert közösségi, mert termelői, hanem azért is, mert minden vasárnap mintha egy másik világba, egy másik univerzumba csöppennék, amikor elmegyünk a Szimpla Háztáji piacra, melynek az egyik alapítója volt.

A piacról szóló írásomhoz a könyvben már a betegágyáról intézte a képeket, és  bár tudtuk, hogy betegsége nagyon súlyos, ezektől a gesztusoktól  - hogy az utolsó pillanatig aktív volt- valahogy, azt hittük, ő fog nyerni.
Nem nyert.

De ez sem igaz. Mert nyert. Mert ma is egy csipetnyi Párizsban éreztem magam, amikor a kedvenc árusaimnál válogattam és közben szólt a jazz. Igaz, szinte minden pultnál elsírtam magam. Ez nehéz lesz még egy darabig.

Nagyon nehéz.

És persze, ilyenkor jön az obligát számvetés, a dolgok, a fontossági sorrendek újragondolása. Ez sem elkerülhető. Rá emlékezve fotóztam ma végig a piacot, használjátok, szeressétek ti is , és  legyen még sok ilyen.

piac6

piac2

piac3

piac4

piac5

piac7

piac8

piac10

szimpla11

szimpla12 szimpla14

szimpla15 paic szimpla13

 

gabor

 Jó utat Gábor!

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr816720521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása