okoanyudev3

okoanyudev3

Veszélyesek a parfümök?

2014. április 09. - mrdudo

Folytatva a tegnapi sorozatot, azt gondoltam, a következő lépés az lenne egy zöldebb élet felé, ha visszanyerhetnénk a szaglásunkat. Imádom a illatokat és ha nincs ez a szülés meg szoptatás ügy, talán soha nem is jövök le róluk. Mondjuk a terhesség alatt is rezgett már a léc, egy vadászkutya kispályás volt hozzám képest. Aztán valami szoptatós könyvben azt olvastam, hogy a babák nagyon érzékenyek a szagokra, tehát simán lehet, hogy elutasíthatják a szoptatást, ha nem a jól megszokott anyaszagot kapják. Nem szorongtam rá, de azt gondoltam, miért is ne próbálnám ki az életet egy kicsit illatok nélkül- gondoltam ezt tévesen, hiszen épp ezzel kaptam vissza az igazi illatokat. Úgyhogy amikor elfogyott a tusfürdőm, arckrémem, akkor már a szülés előtt mindenből tudatosan illatmenteset választottam és búcsút mondtam a parfümöknek, meg az illatos mosószereknek, öblítőknek is. Ugye milyen furcsa így végiggondolva, hogy mennyi mindenben van illatanyag, amit nap, mint nap használunk?

Ha végignézzük a kozmetikumainkat, amiket minden nap használunk, meg fogunk lepődni. És ezek a szintetikus illatanyagok sajnos senkinek nem jók, úgyhogy következő tavaszi tippem: tartsunk illatböjtöt!

 

1. Váltsd le a tusfürdődet! Ha utána még használsz dezodort és parfümöt is, akkor teljesen felesleges ezzel a terhelned a szervezeted, Választhatsz illatmentes tusfürdőt is, de válthatsz egyenesen natúr szappanra is, meg fogsz lepődni milyen istenieket lehet már kapni!

2. Vizsgáld felül az arckrémedet! Általában ezekben is van illatanyag, pedig sok értelme - hacsak nem jó minőségű, tiszta illóolajról van szó - nincs. Fontold meg a cserét!

3. Illatmentes dezodorok Amióta nem használok semmilyen mesterséges illatanyagot tartalmazó kozmetikumot, meg tudok bolondulni, amikor külön érzem a dezodor erős illatát és az azon csücsülő parfümfelhőt...Jájj...

4. Szevasztok parfümök! Tudom, itt jön a végső, gyakorlatilag elképzelhetetlen csapás: felejtsd el a parfümöket! Pár éve még én sem tudtam volna elképzelni, most viszont már azt nem tudnám, hogy újra magamra fújom őket.

parfum

Ez tudom, hogy elég meredeken hangzik, de nagyon megéri. Hosszú távon csak jót tehetsz magaddal, ha elhagyod az illatokat és ami a legjobb, egy idő után teljesen új illatokat fogsz kapni. Berobbannak az régi-új illatok az orrodba. Egyszerűen szorozd be tízzel a tavaszt!

Ha meg nagyon illatra vágysz, próbáld ki ezt!

Ugye, hogy megéri kipróbálni?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr226720505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása