okoanyudev3

okoanyudev3

Egy kiló csont nélküli marhahús előállításához több, mint 15 000 liter víz kell?

2013. október 09. - mrdudo

Úgy fest, igen.

Amikor legelőször hallottam a virtuális víz elnevezést, egy kicsit hajlamos voltam legyinteni, hogy jajj, na nehogy már tényleg arra is kelljen figyelnem napi döntéseimnél, hogy mennyi vizet használtak egy bizonyos dolognak az előállításakor. De hamar elszégyelltem magam, mert amikor utána olvastam, akkor derült ki számomra, hogy ez egy nagyon is valós és komoly probléma, csak nagyon keveset beszélnek róla. Főleg értelmesen.

Jó lenne, ha a környezettudatosság, környezetvédelem témája nem mondjuk öt dologra szűkítve jelenne meg a sajtóban.  Egyrészt azért, mert így rengeteg dolog marad sokáig marginális, holott fontos lenne, hogy beszéljünk róla, másrészt pedig arra az öt dologra nagyon hamar rá lehet unni olvasóként és akkor már az is minek van.

Most viszont találtam egy nagyon jól összerakott infografikát arról, hogyan is kellene elképzelnünk a virtuális vizet és hogyan tudnánk kicsit spórolni vele. Nagy meglepetések persze nincsenek, a tudatos vásárlás az alap újra.

Nagyon jó, görgessétek végig!

 

husika

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr926720315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása