okoanyudev3

okoanyudev3

A leghatékonyabb megoldás narancsbőr ellen

2013. június 20. - mrdudo

Idén valahogy kerülgetett a „böjt”. Mindig előkerült  a téma, aztán úgy alakult, hogy az elmúlt két hétben sikerült megvalósítanom egy hosszabb lékúrát. Tudom, tudom, mindenki mondhatja, hogy azt tavasszal szokás. Szokás, nem szokás, idén tavasszal elég hideg volt és hűvösben nem esik jól a böjtölés így sok rutinos, évente böjtölő barátom is nyárra halasztotta.

Korábban is csináltam már böjtöet,de a leghosszabb maximum egy hét volt, most pedig 11 napig tartottam a tiszta léböjtöt.

(Nem, nem éheztem, igen, meglepő, de egyáltalán nem voltam éhes, mert ha valaki helyesen és pontosan betartja a szabályokat, akkor tényleg könnyedén kivitelezhető és igen, ilyen hosszú böjtöt orvosi felügyelettel csináltam.)

Sokszor szoktam említeni, hogy táplálkozással kapcsolatban nem szívesen nyilatkozom nyilvánosan, mert habár a saját és családom táplálkozásával kapcsolatban nagyon is határozott elképzeléseim vannak, miután tényleg annyi minden s annak ellenkezője is egyszerre kereng a neten, ezért nagyon nehéz igazságot tenni, így aztán inkább csendben próbálkozom.

Tehát itt most nem a böjt mellet fogok kampányolni, mert sokan annak létjogosultságát  is vitatják  csak egy egyszerű összefüggésre lettem figyelmes, amit viszont érdemes megosztanom.

Szóval. Lenyomtam a tiszta böjtöt, felkészítő és felépítő napokkal együtt,- amit egyébként én nagyon élveztem, de ez már egy másik téma – és a vége felé anyám épp nálunk járt és amikor készülődtem valahova megjegyezte:

164144143

- Te, neked eltűnt a narancsbőröd!
Csekkolás nélkül a szemébe röhögtem:
- Ugyan már, honnan veszed! Majd a győzködésére lenéztem egészen a combomig és rájöttem, hogy onnan veszi, illetve nem veszi, mert tényleg gyakorlatilag 80-90 százalékos javulás volt látható.

Engem eléggé megdöbbentett, de az volt a vicces, hogy a böjt első napján olvastam talán Péter Anna beszámolóját a táplálkozásában bevezetett változásokról és bár ugyan ő nem böjtölt, de komoly megszorítások eredményeképpen – amellett, hogy bizonyos panaszai is nagyrészt csökkentek – ő is azt figyelte meg, hogy narancsbőr szevasz! Tehát egymástól teljesen függetlenül, két hasonló kísérlet ugyanarra a következtetésre jutott: minél inkább ki tudjuk váltani az alapanyagainkat egészségesre, tartósítószer és adalékanyag mentesre, annál jobban fogunk mutatni fürdőruhában.

Ennyi a trükk ezek szerint.

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr506720257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sz70 2013.06.23. 12:51:49

Gratulálok! Milyen leveket fogyasztottál? Hogy csináltad munka mellett? :)

Ökoanyu 2013.06.23. 23:53:27

Köszönöm :)! Van gyümölcsprésem, abba dobáltam minden friss gyümölcsöt, meg sok finom teát, ha sósra vágytam, akkor "paradicsomlevest" lestyánnal pl., vagy sárgarépalevest :). Mindent szűrve természetesen. Igyekeztem minimálom működni azokban a napokban, úgy rendeztem a dolgaimat, hogy csak a rutinügyek legyenek. Szerencsére sikerült.
süti beállítások módosítása