okoanyudev3

okoanyudev3

A kukta dicsérete

2013. április 15. - mrdudo

A férjem egy zseni. Nagy munkában vagyok, egészen furcsa témákban kutakodom és többek között néha azzal vagyok elfoglalva, hogy a shea vaj ökológiai lábnyomát számolgatom.

Erre elém áll a férjem egyik nap, hogy KUKTA!
Egyszer már elmélkedtünk róla, de aztán annyiban maradt, most viszont végre én is a homlokomra csaptam.

És mennyire igaza van. Persze. Gyorsabban elkészülő ételek, kevesebb energiafogyasztás, több vitamin. Főleg úgy, hogy a kisgyerek legkedvesebb étele a „folyékony leves”, ami különböző húslevesek és zöldséglevesek összefoglaló neve.

Régen a nagymamáim is előszeretettel használták ezt az okos kis készséget.
Kicsit picakutattunk, aztán az egyik titkos helyünkön elértünk még egy szezonvégi (vagy bármi végi) akciót és elég jutányos áron jutottunk egy jó kis darabhoz. Azóta nálunk kuktafesztivál van.
Paprikás csirke, húsleves, pörkölt, indiai zöldségcurry de még az én kedvenc barnarizsem is töredék idő alatt készül el és a az ízek fantasztikusak!

A férjem szerint, bár még év eleje van, akár ki is jelenthetjük, hogy ez 2013 legjobb beruházása részünkről és hajlamos vagyok elfogadni.

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr636720191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása