okoanyudev3

okoanyudev3

Kis piackritika

2013. április 08. - mrdudo

Tényleg csak kicsi, mert nem részletes, plusz nem csak piacokról lesz szó, de nem voltam papírkutya és a hétvégén sorra látogattam a programokat, amiket pénteken ajánlottam és azt gondoltam, összefoglalom a tapasztalataimat.

Közös piac és Nagycsarnok

A Közös Piac nem rossz, de én az elsőn nem voltam, a sajtóanyag alapján pedig az volt a prekoncepcióm, hogy valami, a Szimpla Háztáji Piachoz hasonló dologra fogunk befutni.

De sajnos nem így történt, mert az Akváriumbeli program sokkal inkább a Wamp gasztro szekciójához hasonlított, megbolondítva pár szappanos és kozmetikumos pulttal amit nagyon sajnáltam.  Félreértés ne essék, nekem ezzel semmi bajom, csak ebből nem lesz vasárnapi ebédem, hiszen még a bevásárlást is úgy terveztem, hogy akkor majd itt tudok venni egy-két dolgot. Ez nem azt jelenti, hogy ez nem jó, csak szerintem a másikra egyszerűen itt a nagyvárosban nagyobb szükség lenne. De nagyon drukkolok a szervezőknek, mert azt érem, hogy a szervezői szándék is inkább az igazi piaci vonal lenne, az erő legyen velük, hogy sikerüljön is. Két észrevételem viszont még így is mindenképpen van, a szappanokat például nagyon-nagyon túlárazottnak gondolom (még akkor is, ha minden, de minden járulékos költséget hozzáadok), valamint attól a szótól, hogy "kézműves" lassan apró, piros pöttyök lesznek rajtam, annyira idegesít, mert manapság már minden kézműves. Nem lehetne mondjuk "házi", ami ez a szó illik? Vagy például "adalékmentes kozmetikumok"?Sokkal kevésbé modoros.
Szombaton aztán, miután még nem volt meg az ebédre való sem, egy hatalmas sétával a Nagycsarnokban kötöttünk ki. Nagyon régen nem voltam, nem esik útba, de sajnos egyáltalán nem voltam lenyűgözve. Igaz, roskadoztak a pultok, de nem volt szép az áru. A hátsó traktusban volt pár néni, de az a részleg sem volt lenyűgöző.
Egyedül egy szimpatikus hentes házaspártól sikerült igazán finom füstölt csontot vennünk a bablevesünkbe.

kozospiac1

Wamp új helyen

Vasárnap a WAMP minit lőttük be magunknak, mert jó kis gyerekprogramokat is ígértek az újrahasznosítás jegyében.
Megmondom őszintén, ez az új helyszín nekem nem igazán jön be, bár az épület nagyon impozáns, de valahogy idegen ez az egész közeg a WAMP világától. Persze majd talán nyáron a turisták miatt jobb lesz az tervezőknek ez a helyszín, de akivel ott beszéltem, arról számolt be, hogy sajnálja, hogy elvesztette a régi jó közönségét.
A gyerek szekcióban alig volt most eladó, kicsit inkább lehangoló volt. Az meg szerintem eléggé véleményes, hogy az etető részen 400 és 600 forint között van egy kis szelet brownie… Isten bizony áthelyezem a hangsúlyokat az életemben és kizárólag a legfinomabb francia csokis sütim titkos receptjéből fogok megélni…

A gyerekprogram viszont nagyon kellemes volt, a Babrálda Műhely   tartott újrahasznosító foglalkozást, nekem nagyon bejött, kedvesek voltak és türelmesek a kicsikkel.  A Replacc tér is vidám volt, sőt, a zene is nagyon kellemes, de valahogy nekem ez így nem az igazi. Lőttem azért valami izgalmasat, sőt, kettőt is, de ezekről majd később.

babralda

Összefoglalva, nagy lendülettel vetettük be magunkat hétvégi  programokba, de az élmény felemás volt szinte minden esetben.

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr286720211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása