okoanyudev3

okoanyudev3

Egyszerű, környezetbarát padlótisztító

2012. július 31. - mrdudo

Nagyon szeretem azt, amikor egy-egy megoldandó feladatot egy emberhez kötök, aki kérdez tőlem.

Sokszor az eszembe jut, hogy hú, még megígértem Zsófinak, hogy megnézem, mivel lehet rendesen leszedni a penészt, vagy valaki másnak, hogy megírom, mitől fog csillogni a parketta.
Zsófinak a penészt már megírtam a kis füzetben (de majd felteszem ide is), most pedig jöjjön akkor a parketta egy másik Zsófinak.

Persze, hogy ez is egyszerű, mint a vonatfütty: olívaolaj. Olívaolaj kell a vízbe. Meg egy fél citrom leve.

Amikor először próbáltam, azt gondoltam, csúnyán fenéken fog csúszni az egész család, de nem. A padló viszont hálásan csillogott.
A pontos recept:

Egy vödör vízbe egy deciliter olívaolajat és fél citrom levét tesszük és ezzel mossuk fel a parkettát.

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr36720079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kelemen.barbara@gmail.com 2012.08.06. 22:22:48

Szia, kipróbáltam az olívaolajos padlótisztítást, és nagyon szép fényes lett a 100 éves parkettám. (nem túlzok tényleg van vagy 100 éves) Tudnál valami tippet adni, hogy hogyan szedjem ki az olívaolajat a felmosórongyból? előre is köszönöm :)

Ökoanyu 2012.08.06. 22:45:10

Hű! Nagyon örülök! Első blikkre azt mondanám, tegyél forró vizet egy harmad vödör vízbe, egy evőkanál natrium-perkarbonátot és dobd bele a rongyot.. Szerintem ennek működnie kellene. Majd számolj be :)!
süti beállítások módosítása