okoanyudev3

okoanyudev3

Szelektív botrány- csúnyán tévedett a 444 és még csak nem is helyesbít

2014. augusztus 08. - mrdudo

Időről időre mindig jön egy hír, egy videó, hogy miért és hogyan nem szelektív a szelektív, úgyis összeöntik, nincs értelme, satöbbi.

Szerintem súlyos szakmai hibát vétettek azok az sajtóorgánumok, akik egy videó alapján újból nekimentek ennek a témának anélkül, hogy utánamentek volna.

Persze a videó bejárta a netet, közösségi oldalakat, és nyilván több ember látta – aki most ennek hatására majd megint úgy gondolja, hogy tök felesleges megerőltetnie magát – mint ahányan a helyesbítést fogják látni.

(A teljes történetet itt olvashatjátok.)

Pedig azért annyira nem nagy ügy ennek utána járni, több rendezvényen voltam már, egyszerű, kedves kis zöld napok, satöbbi, mindig volt olyan stand, ahol az újrahasznosítással kapcsolatban lehetett kérdezni és miután ez itt Magyarországon - hogy összeöntik-e - annyiszor téma, többször rá is kérdeztem, hogyan is van ez valójában.

A válasz, amit kaptam, eléggé meglepett, el nem tudtam képzelni akkor, azt amit itt a videón is láthattok majd: igen, emberek válogatják szét újra a szemetünket.

[youtube sj2x0mZRgwo nolink]
Nem pontosan érem, miért olcsóbb ez, mint külön gyűjteni, bár úgy tudom, az újraválogatásnál szempont az is, hogy minden tényleg jó helyre is kerüljön és valóban újra lehessen hasznosítani.

szelektiv

Szóval szerintem maradjunk a szelektálásnál.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr806720613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása