okoanyudev3

okoanyudev3

Egyszerű és helytakarékos szelektív kuka otthonra

2014. június 26. - mrdudo

Nektek van olyan, hogy azt hiszitek, feltaláltátok a spanyol viaszt és kiderül, a spanyol viasz már feltalálta önmagát?

Amikor kertet nevelgettem az erkélyen a paradicsomültetvénynek vettem ezt a tárolót, nem is néztem, honnan kapom le a polcról. Kettőt elhasználtam a veteményeshez és kettő maradt.Itt láthatjátok a régi veteményesemet,  teljesen bevált amúgy, szüreteltem itt rendesen paradicsomot:

vetemenyesKöltözés után a régi szuper tárolóm nem fért be, egyszerűbbet és kisebbet kellett találnom és akkor akadt a kezembe a két egyforma méretű zsákocska, ami maradt a szettből.

dimpaBe is fogtam őket gyorsan és örültem, hogy milyen tuti megoldást találtam, még a kislányom is le tudja velem hozni, annyira kézre áll. Aztán kerestem nektek képet az Ikea oldalán és rá kellett döbbennem. ezt eredetileg is szelektívnek árulják.

1307996_IKEA_DIMPA_4_piece_waste_sorting_bag_set_GBP_4

Sebaj, a lényeg hogy praktikus.
A további képeken azt láthatjátok, hogyan zömít a gyermek, úgy ahogy a Lola mesékből tanulta.

 

Könnyen elbírja:
dimpa_szelektiv

Zömít:

 

szelektiv_lapit szelektiv_ecet

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr226720569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása