okoanyudev3

okoanyudev3

Három hatékony, környezetbarát dezodor

2014. augusztus 04. - mrdudo

Na, tessék, azt írtam, megállok, erre megint összegyűlt három igazán jó darab, így nyáron talán a téma is hasznos. Vannak újdonságok is és van, amit már rég meg akartam írni, csak elmaradt. Szerencsére egyre több közül lehet választani és ez a három nekem bevált.

(Meg hát persze a kutyulás.)

Sohpie Bello stiftes krémdeó

Na, ez az, amit a legrégebben meg akartam írni, nagyjából tél vége felé használhattam. Tökéletesen működik, nagyon szerettem, stiftes kiszerelés, nagyon könnyű kezelni. Az illata púderes, nekem egy picit erős, de azoknak, akik a gyáriakban, illetve a gyáriak után ezt az illatot keresik, ez lehet a  tökéletes választás.
(Érdemes itt jól körülnézni, sok szép és jó dolg van, kicsike márka, de én nagyon szeretem.)

sophiebello

Olivia teafás-levendulás krémdeó

A kubeba olajos után most egy röpke szünetre ezt próbáltam. Azért is izgi, mert gyakorlatilag uniszex, pasiknál is be lehet vele próbálkozni.

De ha a teafára is morgás lenne a válasz, van ám illatmentes is.

oliviateaf

Manna harmatos hajnal krémdeó

Finom, illatos, lágy, könnyű felvinni. Közepes erősségű, nekem rendben van.

HarmatosHajnalKremdeo50ml

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr746720603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása