okoanyudev3

okoanyudev3

Best of 2013

2014. január 05. - mrdudo

Kicsit távolról indulok, de meg fogok érkezni a a lényeghez is. Az imént kisomfordáltam a konyhába, és azon gondolkodtam, belenyaljak-e abba az isteni céklakrémbe, amit vacsira gyártottam. Aztán gyorsan eliszkoltam,  utána jól megveregettem a vállamat, hogy ilyen későn már nem eszünk és aztán azon kezdtem el gondolkodni, hogy milyen finom is a cékla, úgy általában és, hogy igazából 2013-ban jöttem rá, mennyire finom is tényleg és akkor eszembe jutott, hogy össze kellene gyűjtenem, mik voltak 2013-ban a kedvenceim úgy általában.

(Nem is emlékeztem, hogy 2012-ben is készítettem ilyen összeállítást, pedig de. )

A rábcakapi kertészet sárga krumplija

Úristen. Összefut a nyál a számban, ha csak rá gondolok! Három éve kezdtem el Szatyor-közösséget csinálni, akkor tőlük kezdtem rendelni.  Mostanság átszoktam a Szimpla-piacra,  azóta a biopiacon szoktam hozzájutni, mondjuk havonta egyszer .
Ettől a krumplitól készen vagyok,  amikor eleinte ettük, szép lassan eljutottunk odáig, hogy fűszert sem raktunk rá itthon, csak pároltuk, annyira finom.

Szatmári almalé homoktövissel

Ezt a Szimpla-piacon szoktam venni és szintén ízorgia, imádom, nagyon fegyelmezettnek kell lennem, hogy ne porszívózzam be két nap alatt az öt litert. Néha nekem  az almalevek túl édesek, ha vízzel hígítom őket, akkor pedig vizesen édesek, szóval szeretem, ha van az alma mellet valami pikáns. A homoktövis az, és nem mellékesen a C-vitamin bevitelt is kipipálhatom vele.

Olívia krémdezodor

Jó, ez már sokat volt idén, de azóta is működik, bővebben itt olvashattok róla, több barátnőmnek bevált, szóval nem csak az én PH-értékemmel kompatibilis.

olivia

Fűszerész fűszerek

Ez is volt a karácsonyi összeállításomban, azóta csak annyit tudnék hozzátenni, hogy kipróbáltam a karácsonyi süti mixüket és az is isteni, azt hiszem sikerült megtalálnom az ultimate mézeskalácsreceptet, mondjuk már épp ideje volt (a bekezdésben elrejtettem azt az információt, hogy végül csak sikerült mindennek a helyére kerülnie karácsonyra, igaz, a szőnyeg gondot annyira nem tudtuk megoldani, hogy végül még el is költözünk. Na, jó, nem csak a szőnyeg miatt.).
fuszeresz-kurkuma-madras-finger-20-g-69908

Csengőtej-tejföl

Vahaháááá! Világbajnok. Annyira habos. Nem is, inkább annyira krémes. Nem is, inkább habos. Vagy inkább krémes? Jujj, nem tudom, de nagyon finom.

Szintén a Szimpla Háztáji Piacon szerzem be. Minden másuk is nagyon finom. Krémsajtok, joghurtok, vaj etc.
És akkor már komolyan magam előtt is szégyellve magamat gyanakodva ránézek a címkére, vajon mi lehet mondjuk a krémsajtban és rá van írva: tej.
Most találtam meg a weboldalukat is, a küldetés menüpont is nagyon rendben van (a logón lévő tehén pedig nagyon szigorú.)

bici

Méééééz, Géza! Mééééz!

Ó, már majdnem elfelejtettem, utólag írom most bele, pedig ez is régi kedvenc. Ma éppen el akartam mosni egy üveget a csipkebogyólekvárhoz és egy negyed nyalatnyi méz volt az alján. Én ritkán fogyasztom, de most lenyaltam a kanlat és uhhh...És eszembe jutott, hogy hogy is hagyhatnám ki ebből a listából Gohér Gábor mézeit?! Régi rajongójuk vagyok, a facélia és a selyemfűméz a két nagy kedvencem. A Hunyadi téri piacon találjátok meg őt a mézeivel. legalábbis nagyon remélem.
Azt tudtátok, hogy Micimackó is facéliamézet eszik?

macko

 

Kedvenc ötlet

Kettő is van. Az egyik Tom Szaky újrahasznosítási bravúrjai, itt olvashattok róla bővebben, a másik pedig a csomagolóanyag mentes szupermarket.

tomszaky500

szupermarse

Kedvenc könyveim

Az egyik Kollár Anita: Gluténmentes és finom! című szakácskönyve, a másik Bede Anna Vegasztromániája.  Meg egy Paul Auster, de a itt kicsit most mindegy.
BOOOK_VEGASZTROMANIA_2D_web

glutenmentes

Kedvenc blog

2013-ban egyértelműen a Vegasztrománia.  Bár jutnék már tényleg mindenben oda, hogy ennyire változatosan tudnám feldolgozni a zöldségeket! Az egész látásmódot, hozzáállást szeretem és az eddig kipróbált receptek is nagyon bejöttek.
Kedvenc kozmetikai márka

Rengetegen kérdezik tőlem, hogy ha nincs sem kedvük, sem idejük kutyulgatni, akkor melyik márka, amit jó szívvel ajánlok. Erre az egyszerű válaszom mindig a DM naturkozmetikum családja, az Alverde. Sokszor kiolvastam már a címkéiket, nagy disznóságok sosincsenek benne.

 

Kedvenc recept

Na, ez vicces kör volt, mert kitaláltam, hogy megpróbálok kedvenc receptet is kinevezni 2013-ra. Ebből viszont az lett, hogy egy jó  órát kutakodtam a receptjeim között, hogy melyiket is szeressem a legjobban.
Nagyon sokat használok nap, mint nap, most talán a házi vegetát emelném ki, nagyon finom finom az íze. Hogy keretes legyen a szerkezet, az elsőként említett sárga krumplira szórva egyszerűen tökéletes az összhang.

Szóval ezek voltak a tavalyi kedvencek. És hogy mi lesz idén? Reményeim szerint minden, mint a búcsúban! Tele vagyok új receptekkel, ötletekkel, tervekkel, úgyhogy meglátjuk.

Szóval ha továbbra is van kedvetek, tartsatok velem, boldog új évet mindenkinek!

_MG_7908

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr556720457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása