okoanyudev3

okoanyudev3

Nagy ajándékbazár - még beszerezheted

2013. december 19. - mrdudo

Ez most egy teljesen szubjektív összeállíts azokról a dolgokról, amiket nagyon szeretek.

Tévedés ne essék, azért persze nálunk is van karácsony és ajándékozás. De ha már választani lehet, mindig előnyben részesítem a magyar tervezők munkáit. Ebből is szeretem a "helyit".
Ráadásul annyi gyönyörűség van, hogy ez egyáltalán nem esik nehezemre .Ráadásul vasárnap van még egy utolsó WAMP, tehát ha valaki nagyon meg lenne csúszva, van még egy utolsó lehetősége.

Mókás kapcsoló

Nem tűnik tipikus karácsnyi ajándéknak egy villanykapcsoló, de ha ennyire helyesen nyulas és mondjuk a tulajdonosa épp fél a sötétben, akkor mondjuk simán lehet, hogy az álomhozó nyuszi minden gonoszt elűz a szobából!
Frantaáginak van csudaszép papír lámpabúrája (vagy minek is nevezzem) is, az Időtetriszen most meg is nyerhetitek.

nyulfotows-300x300

fr_extra

Pasiknak

Hatalmas kedvenceim ezek a kávészsákból készült kiegészítők. Strammak, egyediek, igazán jól néznek ki.

pressodizajn

Zelka kozmetikumok

Nem is tudtam, hogy a Hélia-D-nek van natúrkozmetikum üzletága. Még csak barátkozom vele, de ígéretesnek tűnik, Egy jó arckrém például jól lehet ezeken a mínusz négy fokos napokon.

5601_heliad2

Vadjutka ékszerek

Vadjutka ezer arcú. Van nála habos-babos, vicces, vidám, humoros, klasszikus vintage.
Egyszer azt mondta nekem, talán jó lenne markánsabban stílust választani, én pedig hevesen ráztam a fejem, én pont így szeretem őket, ahogy vannak. A nyári woody kolleckciója áll a stílusomhoz a legközelebb, de nála szerintem mindenki találhat magának valót.

Szívemnek most az a karácsonyi különkiadás, a Csillagnéző Család a legkedvesebb.

1455969_690614194291412_1281405548_n

Olivia ajándékcsomagok

Tökéletesek. Én most egy csokissal ismerkedtem, nagyon durva élmény volt, ne tudtam, hogy harapjam, vagy fürödjek benne? Egy jó fázós nap után engedélyeztem magamnak egy kád víizet és volt a csokis fürdőkocka volt az estém fénypontja.

olivia

Fűszerész

Hú, ezt de régen szeretném már ajánlani nektek! Nem is tudom mikor akadtam rájuk, de már az előtt, hogy házi vegetát csináltam volna.
Ebben aztán 100% nincs natrium glutamát! Imádom a fűszerkeverékeiket, most éppen egy fűszervajasat tettem az egyik tejfölös-fetás mártogatómba, nagyon finom lett. A csirkéhez való fűszerkeverékei is kiválóak, bennük még sosem csalódta. Másfél éve csak az ő termékeiket használom. Ja, és hát a lényeg. Konyhabubusoknak kiváló ajándék egy fűszercsomag, én is gyűjtöm őket. Most karácsony előtt szép díszdobozba is összeválogathatunk izgalmas összeállításokat.

fuszeresz-kurkuma-madras-finger-20-g-69908

Támlavédő kocsiba - BlökiBazár

Van ebből az ülésvédőből sima fekete is, de én sosem bánom, ha egy egyszerű tárgy szép is. Ezen a két kis tacskó például a kislányom minden útját feldobja.
Egy ötletem lenne, simán lehetne leszerepelt reklámmolinók hátlapjára is nyomtatni.
tamlavedo_website

Manna szappanok

Egy ideje használom már őket, nagyon jól beváltak. Most külön tiniknek ajánlanám az Ében arctisztítót.
Eben_Arctisztito_Szappan_3

Feller Adrienn krémek

Ha valakinek igazán luxus és jó minőségű krémet szeretnétek adni, akkor erre érdemes áldozni. Egyszer próbáltam, leírhatatlanul jó.

hungarianspring

Cselőmari

Szintén hatalmas kedvenc, valahogy nagyon eltaláltak ezek a kis kinézek, benézek nyakláncai. Nagyon szeretem őket. Nekem - micsoda meglepetés - nyuszis van, de most aktuálisan ez a gyönyörű fás a kedvencem.
De van olyan madárkája is, ami nagyon hasonlít a könyvborítómon

1460248_650137541676308_448491134_n 1503968_651364788220250_1547378925_n lévőre.

Vegasztrománia

Szégyen, de nem is mertem korábban ezt a blogot. Néha nem eszem húst, néha keveset, de nagyon szeretek húsmentesen főzni. A Boook Kiadó könyveit pedig imádom. Egytől egyig igényes, tartalmas könyvek és ilyen  a Vegasztrománia is, nagyon ajánlom a fa alá.

BOOOK_VEGASZTROMANIA_2D_web

 

Adj élményt!

Erre jó hely lehet a MadeByYou. Ha olyasvalakinek szeretnél kedveskedni, aki szeret „matatni"  biztosan boldog lesz egy utalványtól.

mby

 

Extra tipp: A kedvenc boltom évek óta a NAMI. Csak magyar tervezők gyerecuccait találhatjátok itt, érdemes szétnézni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr906720453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása