okoanyudev3

okoanyudev3

A húsipar sötét világa

2013. november 18. - mrdudo

Nem beszéltem erről eddig,  mert nem is volt fontos, de mióta elindult a sorozatom a Nők Lapjában, azóta azt gondoltam, hogy szeretnék helyet és felületet adni olyan, – főleg non-profit - zöld kezdeményezéseknek, amelyeknek kevesebb publicitás jut, nem láthatók annyira.

És a legnagyobb öröm nekem, amikor meg is találnak ezek a kezdeményezések és együtt tudunk működni.

Tegnap egy hosszú levelet kaptam a Felelős Gasztrohős blog készítőitől és szégyen ide, vagy oda azzal szembesültem, hogy eddig nem ismertem őket, de nagyon örülök neki, hogy ők is a porondon vannak.

Most a Húsmentes Hétfő kapcsán írtak nekem, mert hamarosan indul egy kampányuk a húsfogyasztás csökkentésével kapcsolatban. Miután ennek én is nagy pártolója vagyok, ezért gyorsan propagálom is egy kicsit az eseményt, és majd igyekszünk egy kicsit koncentráltan is összefogni a témában, hogy minél többeteknek legyen kedve csatakozni hozzánk, az 1000 kilogrammos tányér akciójukkal a kevesebb húsfogyasztás mellett kampányolnak.

gasztrohos                                                                                                                                                     A fotó Pawel Kuczynski lengyel illusztrátor alkotása

Ez a videó nem túl új, nyári darab és sokszor írtam már, hogy nem szeretek sokkolni, de hát nincs mit tenni, magasan van az ingerküszöb már, hátha pont ezért téved ide olyan olvasó, aki amúgy nem tenné.

Bulvárkurvulás a szent célért, vállalom. Mondjuk, ha megnézitek, simán lehet, hogy gyorsan csatlakoztok hozzánk (itt tudjátok megtenni).

husfeldolgozas Mark Magidson és Ron Fricke:  Samsara - a lét örök körforgása

[youtube z4ADdpLxOYo nolink]

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr196720381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása