okoanyudev3

okoanyudev3

Húsmentes hétfő: sütőtökös gnocchi fokhagymás mángolddal

2013. november 10. - mrdudo

A múlt héten éppen erre voltam rákattanva, a sütőtökre pedig egész ősszel, nagyon kemény addikcióm van, terápiába kellene vinnem azt hiszem. A mostani recept alapötletét Vrábel Krisztina adta egy Nők Lapjás receptjében, de a spenótot leváltottam mángoldra és néha tettem bele tejszínt, néha nem. Megmondom őszintén, a tejszín nélküli verzió nekem most egy kicsit jobban bejött.

goncchiA kép Szárnyas ízvadászról van és itt a zsályás verziót láthatjátok, csak a telefonom szervizben van a képekkel együtt...

A gnocchit a Szárnyas Ízvadász videójának az alapján könnyen el tudjátok készíteni, az édeskrumpli ízét valamiért nem annyira szeretem, ezért az enyémben az sem volt:

 

[youtube Fk3I1vM1kbw nolink]

Amíg főtt a nudli kevés vajon megpároltam a mángolodot és a végén hozzáadtam két gerezd fokhagymát, sóztam, borsoztam. A kifőtt nudlikat rádobtam a mángoldos alapra és összepirítottam. A nudlikat mindenképpen érdemes kicsit megpirítani, mert úgy sokkal finomabb.

Húsmentes hétfő: ha egy héten egyszer húsmentes napot tartunk, annyival csökken az ökológia lábnyomunk, mintha hibrid autót vezetnénk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr916720355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita Egyed 2013.11.16. 12:28:34

Kedves Ökoanyu! Szerinted teljesőrlésű liszttel is működik ez a recept? Köszi!
süti beállítások módosítása