okoanyudev3

okoanyudev3

Karácsonyi tippek

2012. december 10. - mrdudo

Sokáig gondolkodtam rajta, hogy egyáltalán írjak-e ebben a témában, mert az volt az elméletem, hogy inkább semmilyen formában nem foglalkozom a karácsonyi nagy vásárlási lázzal. Azt meg, hogy én mikkel készülök, nem tudom leírni, hiszen családtagok és barátok is olvassák a blogot, tehát nem lőhetem le a meglepiket. De aztán mégis találtam pár dolgot, amit érdemes lenne említeni, úgyhogy mégis születik egy poszt.

Plüssinvázió

Az az igazság, hogy eléggé plüssellenes vagyok egy ideje, mert nem látom értelmét annak, hogy csak halmozódnak, halmozódnak a kis puha cukiságok, melyek szinte minden esetben egy játékos doboz aljában töltik hátralévő életüket. Persze, azért az én lányom is kapott totemállatokat, mert az azért kell, de tőlünk maximum hármat, viszont láss csodát, nagyságrendileg mégis minimum húszat tudok most összeszámolni a lakásban, akik a küszöb alatt valahogy mégis bekúsztak. Miután viszont karácsony lesz, arra gondoltam, valami kis puhaság beleférne a keretbe, hiszen mindig vannak aktuális kedvencek. A madáretetős bejegyzés kapcsán kicsit nézelődtem a  Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület honlapján és ott bukkantam ezekre az egészen egyedi kis plüssmadarakra. Egyszer régebben már nézegettem őket, de most újra rácsodálkoztam a kis állatkákra. Nagyon tetszik bennük, hogy kedvesen élethűek és ráadásul ahogy a weboldalukon olvasható, a bolt bevételéből származó haszon 100%-ban a természetvédelmi munkát segíti.
Szerintem el fogok zarándokolni hozzájuk és kerül a fa alá egy kis cinke-binke, mert a kislányom mély szerelembe esett a kis színes madárkákkal, minden reggel ellenőrzi őket, hogy esznek-e rendesen, illetve az esti mesékben is mindig szó kell, hogy essen az icinke-picinke cinkecsaládról.

Mondjuk ez a kontyos réce is bájosan szélfútta darab:

 

A baktériumfaló

Ez nem ajándéktipp, inkább csak tipp, de engem teljesen megfogott ezeknek a termékeknek a működési elve. Egy zsíroldót használtam eddig tőlük, amiknek szerintem majd még szentelek egy külön bejegyzést, adventre pedig ezzel a termékkel rukkoltak elő:

 

A Greenman ProKlean – adventi lakáspermet természetes összetevőkkel, vegyszermentes hatékonysággal szünteti meg a kellemetlen szagokat természetes illóolaj tartalmánál fogva kellemes karácsonyi illatot varázsol a lakásba.

Vizuális típus vagyok, valahogy úgy képzelem, hogy jönnek a kis probiotikumok és megeszik a kellemetlen szagokat keltő baktériumokat és utána kibontakozhatnak az illóolajok. A zsíroldójukat ismerve szerintem jó lehet.

 

Játékok papírból

Eleinte én is kicsit szkeptikus voltam, mert megtapasztalva az egészen kicsik rombolási képességét, azt hittem ezek a játékok tiszavirág életűek, de aztán egy baráti házaspárnál láttam, hogy a kis papírházacska intenzív használat után is igen jól tartja magát. Jól lehet dekorálni és istenien lehet kuckózni benne, ami egészen hosszan le tudja foglalni az aprónépet.

Egyelőre most ennyi jutott az eszembe, de persze lehet, hogy majd még nem bírok magammal és lesz több is. Most a fő gondom egyébként az ajándékok csomagolása, mert továbbra sem sikerült lemennem annyira zen állapotba, hogy varrásra adjam a fejemet, pedig az lenne a legkézenfekvőbb...
De még nem adtam fel.

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr296720155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása