okoanyudev3

okoanyudev3

Íme a legjobb alumínium mentes női dezodorok!

2013. november 04. - mrdudo

Pár hete írtam a férfiknak szánt cuccokról és akkor ígértem egy nőies összeállítást.
Ebben a témában úgy jó két-három évem van eddig.  Először próbálkoztam kutyulgatni, de az első receptek nekem nem jöttek be. Voltak olyan barátnőim, akinek igen, tehát itt aztán maximálisan igaz az egyéni beállítás.

Már éppen feladtam, amikor az utolsó pillanatban szembe jött a megoldás.
Tehát, ha az egész történetet az elején kezdem, akkor az az igazság, hogy a szódabikarbónás, keményítős, általában teafaolajos vagy citromolajos varázslások nálam nem működtek és akkor kezdtem kutatni az alumínium mentes variációkat. Az alumíniummal kapcsolatban természetesen megoszlanak a vélemények, egyesek szerint túlzott para az egész. Több elmélet szerint nem az a fő gond, hogy bejut a szervezetbe, hanem az, hogy miután blokkolja az izzadást, nem engedi rendesen távoznia méreganyagokat és ha valamivel árt nekünk, akkor ezzel árt. Nekem ez a két bizonytalan tényező épp elég ahhoz, hogy alternatív megoldásokban kezdjek gondolkodni, már csak azért is, mert ahol használom, túl közel van az egyik becses és érzékeny női testrészemhez

Bionsen

Ez volt az első nagy kedvencem. Alumínium és alkoholmentes, az illata kellemes és nekem megbízhatóan működött. Sajnos viszont a Krémmánia adatbázisa szerint (mondtam már mennyire szeretem ezt az oldalt? Szívből ajánlom mindenkinek…)szintetikus  illatanyag viszont van benne. Disznóság.

binosen_deo

CD- deo

Nem is tudom, ez nekem valahogy teljes időutazás. Szerintem a nagymamámnak is volt ilyenje, de ezt lehet, hogy csak álmodom. Alkohol van benne, de alumínium nincs.
Érdemes amúgy odafigyelni erre a kis trükkre, ugyanis ennek a deonak a dizájnjában semmi, de semmi nem utal arra, hogy kicsit emberbarátibb lenne az összetétele a többinél, fordítva viszont többször is jól behúzhatnak minket a csőbe.  Egy kis zöld aloé a címkére és alapvetően zöldes, fehéres dizájn és gondolkodás és olvasás nélkül tesszük a kosárba. Ez meg kicsit bénácska, kicsit retró, aztán mégis egész jó, persze a „fragrance”-ot ebből sem felejtették ki. Nekem teljesen bevált egyébként, a legutóbbi nyarat ezzel csináltam végig.

225235_CD-Deo-Roll-On-Wasserlilie_xxl

Alverde zsályás deo

Beteszem most ebbe az összeállításba, mert többen mondták, hogy jó, nekem nem igazán vált be. Sőt, egyáltalán nem, de az összetétele elfogadható. Alumínium nuku, de alkohol és illatanyag van.
alverde_deo

Olivia krémdezodor kubebával

Tényleg majdnem feladtam az egészet, amikor a kedvenc zöld boltom Facebook-oldalán azt írták, hogy soha nem kaptak még annyi pozitív visszajelzést, mint most erre a termékre. Húztam a szám, szívtam a fogam, őszintén már egyetlen fillért sem szerettem volna kísérletezésre áldozni, de végül mégis vettem egyet. És teljesen bevált. Úgy látszik, az én PH-nak a titkos barátja a kubeba olaj.
A teafa, a citrom is antibakteriális, de úgy látszik, az én barátom a kubeba. Itt a pont a mondat végén, boldogan használom.

olivia

 

Természetesen ennél azért már jóval többféle van, de én ezekkel próbálkoztam és miután úgy fest, most megtaláltam a igazit, egy darabig nem fogok újra kísérletezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr856720335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frida 2013.11.05. 13:54:15

Szia! Már nagyon vártam a cikket, köszönöm. Nem tudod esetleg, hogy az Olivia krémdezodor csak webshopokból rendelhető, vagy üzletekben is kapható? (Mivel a legtöbb helyen a szállítás szinte annyiba kerül, mint maga a termék.) Köszi, Frida

Rhya 2013.11.06. 14:29:23

Sziasztok, én is az Olivia krémdeók mellett voksolok. 3 hónapja használom a teafás-levendulás csodát, és tökéletesen meg vagyok vele elégedve. Frida: 2 üzletük van Budapesten: az egyik a Duna Plázában, a másik a Mammutban. Az elsőt még online vettem, a többit már a boltban :) http://olivianatural.hu/index.php?route=information/contact Üdv: Rhya

Melinda Deak 2013.11.06. 17:47:07

Sziasztok A legolcsóbb és nagyon hatékony izzadásgátló a szódabikarbóna. Ha hiszitek ha nem, mi már évek óta ezt használjuk a férjemmel együtt. 1 csepp vízzel bekened a hónaljad, majd jöhet rá annyi szódabikarbóna, ami az igy nedves ujjadra tapad. A legelején 1 hetug fura lehet ha most allsz át vegyszermentesre, de utána tuti. Jó egészségét! Meli
süti beállítások módosítása