okoanyudev3

okoanyudev3

Alumíniummentes férfi dezodorok tesztje

2013. október 03. - mrdudo

A változás szele mindenkit elér egyszer csak, nyáron végre a férjem dezodorját is lecseréltük. Legalábbis elkezdtük próbálkozni.

Alterra Men Deobalzsam Ginkoval és Koffeinnel - Rossmann saját márkás termék

Az első öltet azonnal tökéletesnek bizonyult, hátra is dőltem kényelmesen. Minden klappolt, végezte a dolgát, illatra is rendben volt, gondoltam ezt már korábban is megléphettük volna, annyira fájdalommentes. Amikor elfogyott, a magabiztosak könnyed mosolyával léptem a Rossmannba, ahol a polcokon hűlt helyét találtam.
Persze ilyenkor arról általában nincs információ, hogy a világ végéig vontak-e ki valamit a forgalomból, vagy csak épp szerelnek egy gyártósort, de miután ez elfogyott, infó  nem volt , másik boltban sem volt, ezért muszáj volt másikat keresnem.
(Bár most azt olvasom az egyik kedvenc oldalamon, a krémmánián a kommentek között, hogy valami vizsgálat miatt vonták most vissza, hát nagyon kíváncsi vagyok, mi fog kisülni ebből.)

alterra-men-deobalzsam-ginkoval-es-koffeinnel250

Alverde Men Deo-Zerstäuber Fresh - DM saját márkás termék

Megbízom a DM saját márkás cuccaiban, jók. Általában. Sajnos ez a dezodor nem jött be, pedig nagyon bizakodó voltam. Ráadásul már ősz volt, mire sorra került, tehát nem a legnagyobb kánikulára esett a tesztidőszak, de nem és nem. Egy pár órán át működött, aztán bedobta a törölközőt.

bild-alverde-men-deo-zerstaeuber-data250

Maca Root For Men - Body Shop

Macát a férfiaknak. Hát persze. A DM-es bukta után gondoltam, hogy adjunk egy esélyt a trendi vonalnak is, aranyáron beszereztem ezt a macát.
Volt otthon öröm, meg boldogság! De sajnos csak nagyon rövid ideig, ugyanis a maca (maca gyökér igazából,  jelentsen ez bármit is, bár ahogy most elnézem az inkák szuperételét, lehet, hogy inkább el kellene nyalogatnunk a deostift maradékát), nem, hogy nem volt hatékony, hanem allergiás is rá a férjem. Csúcsszuper.
maca250

Egyébként  ennél a pontnál érdemes megjegyezni, hogy arról ritkán szól a fáma, pedig fontos, hogy ezek a szuper természetes szerek is simán allergizálhatnak, de sőőőt.  Szóval mindig érdemes bőrpróbát végezni. Bár gondolom, ebből a deóból nem volt teszter, igaz nem néztem, de az egyik barátnőm mondta, hogy náluk bevált.
Nos, nálunk nem, úgyhogy ma el kellett mennünk venni egy hagyományosat, mert jelenleg nem látok más megoldást.

Az is hatalmas disznóság, hogy a nőket szinte elkényeztetik, hiszen több aluminiummentes termékből is tudnak választani, de pasiknak alig van valami.

Nem fair.

[youtube fUYaosyR4bE nolink]

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr346720309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frida 2013.10.04. 08:22:45

Szia! Tudnál ajánlani nőknek való alumíniummentes dezodort? Köszi

Ökoanyu 2013.10.04. 09:15:15

Szia, mit szólnál hozzá, ha belátható időn belül írnék erről is egyet?

Frida 2013.10.04. 09:44:57

Szia! Nagyon örülnék neki. Előre is köszi. :)

STR 2013.10.06. 22:58:24

Hello! Az Adidas Victory League sem tartalmaz a leírása szerint alumíniumot. Szerinted sem tartalmaz, vagy csak máshogy hivatkoznak rá az összetevőknél?

Balázs Tóth 2013.11.06. 10:08:50

Azért én felhívnám a figyelmet a Sebamed férfi deójára! :) Én kipróbáltam jópár alumíniummentest, és most már sokadszorra veszek ugyanilyet, ez a legjobb amit próbáltam, _működik_! "sebamed férfi deo" a google-ba, és az első találatot ajánlom is. :)
süti beállítások módosítása