okoanyudev3

okoanyudev3

Bréking – károsítja-e a mosószappanos mosás a mosógépet?

2013. május 27. - mrdudo

mosogepMa reggel nyolckor megtudtam: nem.

Rengeteg olvasónak tartoztam már ezzel a válasszal és bevallom őszintén egy kicsit struccpolitikát folytattam ezzel kapcsolatban. Bár van egy isteni és megbízható mosógépszerelőnk évek óta, de szinte nem mertem felhívni, mert féltem, hogy bedől az egész rendszerem. Így aztán csendben vártam a véget, amely csütörtök délután el is érkezett. A mosógép hátulján elkezdett dőlni a víz.

Gondoltam, ennyi, hello, vége a mosószappan reszelgetésnek. És este amikor lefeküdtem, még olyan képek ugrottak be az álomhatáron, hogy rám néz a szaki felvont szemöldökkel, hogy:
- És mivel mos hölgyem?
- Mosószappannal???! Hát nem tudta, hogy az károsítja a gépet és ezt is itt ni, most le is kell cserélni emiatt…
Ma reggel tudott jönni a régi szakink, aki békésen iszogatta a kávéját miközben én a gyereket öltöztettem és a haját fontam, gyomromban masszív görccsel. Akkor megkérdeztem, hogy lehet-e már sejteni, mi a gond?
Vártam a szokásos szakis hümmögést, de ehelyett felmutatott egy  -  azt hiszem -  törlőkendőt, hogy valahogy ez kerülhetett a gépbe és dugított el valamit, de most kiszedte, lefuttat egy tesztet és ha az oké, akkor más baj nincs…-

Ekkor bátortalanul elkezdtem kérdezgetni, hogy mennyre számít, hogy mivel mosok. Először nem értette teljesen, így elkezdtem konkretizálni és közölte, hogy ilyen szempontból semennyire. Sőt, vannak kifejezetten olyan hagyományos mosószerek, amelyek rosszat tesznek a gépeknek (márkákat nem mondott). Ekkor felbátorodtam, és a kezébe nyomtam a mosószappanos mosógélemet (trutyit) és úgy kértem a véleményét. Megnézte és mondta, semmi gond, maradhat.
Akkor már nagyon felbátorodtam és megkérdeztem, hogy tényleg semmi felesleges lerakódás nincs-e a gépben, de megnyugtatott, hogy nincs.

Úgy látszik, ez a felgöngyölítések időszaka, egy újabb kínzó problémára került pont.

Még volt egy tuti tippje, de ezt majd egy következő posztban mesélem el.

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr66720249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veronikagross91 2014.01.27. 13:44:07

Kedves Réka! Igaz a kérdésem nem kapcsolódik szorosan a cikkhez, de mégis feltenné. Az általad elkészített mosógél alkalmas lenne akár mosogatáshoz is? Előre is köszönöm! :) Szép napot! :)

detti77 2014.02.06. 18:08:22

Kedves Réka! Elkészítettem az általad leírt mosógélt.Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban: milyen arányban higítsam mielőtt a mosógépbe rakom? Minden mosás előtt keverjem át botmixerrel? Mert eléggé besűrűsödik. Válaszodat előre is köszönöm :)
süti beállítások módosítása