okoanyudev3

okoanyudev3

Olcsó és hatékony alternatíva vízkőoldásra - minden csillogni fog!

2012. június 24. - mrdudo

Na, mi lehet ez? Fő barátom, a citromsav, ő lesz most a hét hőse. Férjem már néha nagyon röhög rajta, hogy néha rácsodálkoznak bemutatásnál, hogy „jaaa, te vagy az  a nagyon megértő a cikkekből?” És ő meg csak nevet és bólogat: igen.

Szóval, az ecet szagát ez a kedves megértő ember nem bírja. Itt nagyjából be is zárhattam volna a kaput a nagy „zöldülés” előtt, mert egy zöld háztarás fő alappillére az ecet.
De nem kellet sokáig kutakodnom, hogy ráakadjak a megfelelő dublőrre, a teljesen szagtalan citromsavra.

Gyakorlatilag ugyanazt tudja, mint az ecet, csak kicsit gyengébb. Lehet vízkőoldásra használni, WC-t és felületeket tisztítani vele, csak vízben fel kell oldani. Mondjuk sima felülettisztításra egy 4 deciliteres spircnibe egy púpozott evőkanál. Bele pár csepp teafa olaj és kész is az általános tisztítónk. No szag, maximum tisztaság.

Ezt a kiszerelést szoktam venni:

Extra tipp: most hétvégén olvastam egy zseniális könyvben, hogy ha fehér ruhák mosásánál a natrium-perkarbonát mellé teszünk egy teáskanálnyi citromsavat, akkor már alacsony hőfokon is elkezd fehéríteni a perkarbonát. (Egyébként csak 40 fok felett mozdul meg a szentem…).
Ezt még nem teszteltem, de szerintem holnap lesz a napja, majd beszámolok.

 

 

Ára: Fél kiló nagyjából 500 forint körül van
Itt tudod megvenni: Zöldboltok, webáruházak (patikában ne keresd, nincs!)

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr936720035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása