okoanyudev3

okoanyudev3

Mi lehet a leghatékonyabb természetes gyulladáscsökkentő?

2014. június 04. - mrdudo

Igen, vállalom a közröhej tárgyát: tegnap eltörte a lábujjamat egy, a székről leforduló, természetesen ÜVEG (ki tudja, mi oldódik ki a műanyagokból, ugye) , bio gyümölcslé.

Ma nem hozok tuti tippet és megoldást. Helyzetem abszurdba fordult, annyira, hogy nem is bosszankodtam rajta, hanem csak leültem szépen a hátsó felemre és úgy döntöttem, ha az a feladat, hogy most felpolcoljam a lábamat és pihenjek, biztos nem véletlen.

Történt ugyanis, hoyg tegnap a reggeli készülődésben a lábujjamra esett – wait for it!!!!!! – egy üveg gyümölcslé, ami valahogy kibillent a széken lévő bevásárlószatyromból.

Pont rá a lábujjamra. Nagyságrendileg fél méter magasról. Éreztem, hogy nagyon rosszul találta el, mert elképesztően fájt, de ledaráltam a napot, ahogy eredetileg is terveztem. Úgy négy óra fele kicsit gyanús volt már és rápislantottam, akkor már szinte biztos voltam benne: ennek befellegzett, gyakorlatilag egy minipadlizsánt tároltam a cipőmben.

aubergine_-_eggplant

Nem részletezem, randa, mint a bűn, este a férjem is pánikrohamot kapott, amikor meglátta. Az ortopédia konzultáció is szigorú pihenést és polcolást javasolt, mert annál hamarabb szabadulok a fogságból, minél többet sikerül pihentetnem.

Anyám szerint az ecetes borogatás a tuti, én lóbalzsammal operáltam. Egy éjszaka alatt azért számottevő javulást nem tudok felmutatni.

De most beugrott a fekete nadálytő krém, azt hiszem, az tuti megoldás lesz.

A kedvem amúgy jó, a gyümölcslevet megittam, - így lakolt gaz tettéért - egyszerűen mámoros volt, egy új helyről szereztem, majd megírom azt is.

Küldhettek tippeket, zenéket, filmeket, mindennek örülök :)!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr86720527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása