okoanyudev3

okoanyudev3

Ételölelő

2014. január 29. - mrdudo

na jó, szusszanjunk egy kicsit, már nekem is elég volt a sok parahírből. Inkább jöjjön most egy kis kedvesség. Ezt a linket egy barátnőm küldte tegnap, először azt hittem, csak az újabb teljesen felesleges tárgyak egyike. Aztán ahogy átgondoltam, rájöttem, hogy nem is annyira, mert számtalan fél citrom, paradicsom, paprika szokta megadni magát a hűtőben, szóval ha lehetne itthon kapni, beruháznék rá azt hiszem. Illetve az sem rossz felhasználása, hogy a kis tálkák tetejét is le lehet vele fedni, viszlát alufólia! Csökkenti a háztartási hulladékot, újrahasznosítható, okos kis dolog, erre jutottam végül.
Az már csak egy kis bonus track, hogy szeretem, ha valaminek kedves a kommunikációja. Már pedig az, hogy "öleld az ételedet" szerintem kedves.

[youtube ndndKAQR-rE nolink]

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr176720473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szombathy Dóri 2014.02.12. 12:50:25

Ez nagyon szuper. Remélhetőleg hamarosan itt is lehet majd kapni:)

Csizi 2014.02.16. 21:41:29

JESSZUSOM!!! Ez meg mitől zöld? Mármint a szilikon színétől eltekintve. A szilikon műanyag, a műanyag pedig súlyosan környezetszennyező, egészségkárosító, megbetegítő. Soha nem bomlik le, ami műanyagot előállítunk, az állandóan terhelni fogja a környezetet, amíg csak világ a világ. Biztos, hogy jobb ez, mint pár cafatka alufólia? És könyörgöm, ki az, aki nem tud egyszerre megenni egy almát vagy paradicsomot? Ez a termék tipikusan a jóléti társadalmak tökéletesen felesleges, ám annál ártalmasabb mintapéldánya. Szerintem semmi helye egy zöldblogon, bocs.

Ökoanyu 2014.03.16. 01:36:26

Például egy kisgyerek nem tud egyszerre megenni mondjuk egy paradicsomot :). Nehéz kérdés amúgy, mert az alufólia sem sokkal környezetbarátabb, azt még el is dobod folyton.

Csizi 2014.03.19. 15:23:00

Hát, ha a gyerek meghagyja a kaját, megeszi az anyukája vagy az apukája. Ez a szülők sorsa, konyhamalacok leszünk. Ez sokkal környezetbarátabb. Egyébként lehet, hogy nem vagyok elég tájékozott, de legjobb tudomásom szerint a műanyag sokkal kártékonyabb, mint az alumínium és megkockáztatom, jóval többet is gyártanak belőle. Na és egyébként mi van, ha kiszárad a gyümölcs a vágás mentén?? Ennyire azért ne legyünk már finnyásak.
süti beállítások módosítása