okoanyudev3

okoanyudev3

Kimarhatja a folyékony szappan a gyerekek kezét?

2014. január 08. - mrdudo

Ó, igen. Legalábbis azt hiszem, mert más magyarázatot nem találtam arra, ami történt.

Igaz, nem most, hanem amikor sokkal hidegebb volt, kifújta a szél a kislányom kezét. Egy pillanat alatt ki is pirosodott neki, méghozzá anniyra csúnyán, hogy a fürdésénél is sírt, hogy csípi neki. Szerencsére épp nem rég ajánlotta egy barátnőm ezt a szuper krémet (neki azt hiszem a pigmentfoltjait halványítja el, meg az arcára használja), amivel be is kentem neki  éjszakára, sőt, még kesztyűt is kapott a kis kezére, mint a nagyok, hogy hamarabb gyógyuljon. Másnap reggelre a pirosság teljesen el is tűnt, csak egy kis érdes, reszelős bőr maradt. Hétvége volt, úgyhogy itthon voltunk, ergo a gyerek szappannal mosott kezet, mert az van itthon.

Hétfőn vittem az oviba, a keze teljesen szép volt. Reggel.

Amikor délután mentem érte, látom, hogy ismét vérvörösek a kicsi kezek. Először arra tippeltem, kint voltak az udvaron és újra kifújta a szél, de aztán rájöttem, hogy aznap valami szötyipötyi trutyi is esett és nagyon hideg is volt, tehát nem voltak kint és ezt a kislányom is megerősítette.
Zajlottak itthon az események, de nlha bevillant, ugyan mi a frászkarikától vörösödött ki megint?

És egyetlen ésszerű magyarázatot találtam rá: a folyékony szappant, mert más olyannal, ami ezt idézhetné elő, nem találkozott a kislányom keze.

Gondolom, a kicsit sérült bőrnek túl erős volt. Ennyi. Ennél szerintem nem bonyolultabb, viszont annyiszor megy azon a ping-pong, hogy „megengedett határérték”, „még tolerálja” a szervezet, meg ilyesmik, de közben én ezektől tényleg eléggé indulatos leszek. Mi az, hogy még tolerálja?
Ha kimarja, akkor kimarja és kész. Pici, vékony, érzékeny bőr, most tanulja a világot, nem ezt kellene megtanulnia. Igen, a bőrnek, arra gondolok.

taslie-nature-goat-baby-soap

A kislányom amúgy nagyon helyes reagált a helyzetre: ő bent is olyan szappant szeretne, amit anya csinált. Egyébként annyira tudnám értékelni, ha az ovikban sima natúrszappant használnának a gyerekek, hosszú távon is megérné.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr506720459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása