okoanyudev3

okoanyudev3

Ökoanyu-könyv sorsolás és eredményhirdetés

2013. december 03. - mrdudo

Nnno, ez is megvan, még sincs este. Korábban szerettem volna, most értem ide.

Nagyon szabályos voltam, randomgenerátor, meg minden, aztán megkérdeztem a kislányomat, hogy alulról, vagy felülről számoljak :).

Ő azt mondta, alulról, és így tehát a nyertes alulról a második kommentelő: Dogi Ilona!

sorsolas Gratulálok a nyereményhez, kérem Ilonát, hogy írjon nekem az "Üzenet a szerzőnek" gombra kattintva!

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr736720423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bernadett Frivaldszky 2013.12.03. 20:29:44

Upsz! Felülről én voltam a második :( De gratulálok a nyertesnek! :)
süti beállítások módosítása