okoanyudev3

okoanyudev3

14 környezettudatos ajándékzacskó

2012. december 14. - mrdudo

Van egy régi kedves családi barátunk, akivel az az egyik közös pontunk, hogy nagyon-nagyon idegesek leszünk a varrástól.

Neki ez persze sokkal könnyebben megbocsátható, hiszen ő férfi, de sajnos nálam sincs előrelépés a témábanEgy ideje nagyon szeretnék olyan kis karácsonyit táskákat, amelyek személyre szólóak és eltehetők. Gondoltam arra, hogy veszek sima natúr vászontatyikat és azokat megnyomdázom, de szeretném, ha lenne valami tartása is, úgyhogy egyelőre tipródom, bár már nincs sok időm tipródni.

Gyorsan körülnéztem azért a kedvenc ötletadó oldalaimon és találtam is nagyon szépeket.

Vászontáska mintával

Ezek elég jók és jól is mutatnak és személyre is lehet szabni, csak azt sajnálom, hogy így, hogy nincs tartása, talán nem mutat olyan szépen a alatt:

 

Ezt a megoldást sokan posztolták most más blogokon és a Facebookon is, nagyon helyes, de én inkább bevásárlótáskának
használnám:

Ez is elég pofás és végül is ha jól tele van pakolva, megáll a lábán:

Papírzacskók
Ez is jó megoldásnak tűnik, csak sajnos nem lehet eltenni jövőre. De ha végképp megbukik a projektem, talán ilyesmit fogok választani, mert azért elég jól variálható. Felül a minimál, középen a csiribiri , alul  a kisgyerekkel készíthető:

Ha tudnék varrni

Nem tudok. Tárgytalan. Bár az is lehet, hogy ezt csak a tetején össze kellene húzni egy madzaggal.
Bár ez nekem már nem igazán ünnepi, de az egész megvalósítás azért stílusosan környezetbarát:

De kiegyeznék ezekkel is, színesek, helyesek, egyszerűek:

Ez a baglyos az egyik kedvencem, de ez már teljesen haladónak tűnik:

Ez a zsákvászon viszont nem tűnik túl bonyolultnak, talán még nekem is menne:

Molinóból

Azt hiszem, jövőre be kellene hálózni a Medence Csoportot, hogy csináljanak ilyeneket. Lehet, hogy álmodom, de mintha  tavaly lett volna nekik ilyen.

 Horgolt, kötött

Ez az, amivel már kicsit közelítünk a megvalósítás irányába. Kötni legalább tudok, bár azt hiszem erre pont jobb a horgolás, jobb a tartása. Ezt viszont már rég el kellett volna kezdenem, mert annyira sajnos nem vagyok gyors...
Talán majd jövőre (tavaly is ezt mondtam...). Ennyire bonyolultra amúgy nem gondolnék, meg ez a dizájn sem feltétlenül a szívem csücske, inkább csak a színekkel játszanék:

Tartósak

És tartásuk is van. Igaz a felső szerintem valami polár-szerű anyag, de helyes is és strammnak is néz ki:

A végére hagytam az abszolút kedvencemet, ezt nem tartom elképzelhetetlennek, hogy meg tudnám csinálni, viszont nem teljesen jövök rá, hogy miből van. Filc talán? Vagy annak sincs ilyen tartása? Lehet, hogy papírt vontak be?  Nem tudom, de szerintem nagyon szépek:

 

Ha megálmodtam és sikerül lefotóznom is, megpróbálom megmutatni majd, idén mire jutottam.

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr936720159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása