okoanyudev3

okoanyudev3

Öt igazán baba(bőr) barát babafürdető

2012. július 16. - mrdudo

Kis netszünet után újra itt. A Bakony elnyelte a netet, de most újra a fedélzeten.

Sokan kérdezték tőlem, hogy milyen babafürdetőt érdemes használni, ha nem a gyógyszertárit. Összegyűjtöttem a kedvenceimet, egy kivételével csak olyanokat, amiket mi is használtunk.

Amikor először elolvastam a gyógyszertári fürdetőt, azt mondtam, ez nem biztos, hogy az én világom. Sári bőre nagyon fehér volt és attól féltem, nagyon érzékeny is lesz, de azóta szerencsére kiderült, hogy nem érzékeny, csak fehér. Úgy látszik a kettő nem jár feltétlenül kéz a kézben.

Szóval, három hónapos lehetett, amikor ezt kapta:

A HoldBoltban ajánlották, többször írtam, bennük nagyon megbízom, jó szakemberek. Sanoll babafürdető mandulatejjel, kecsketejjel, körömvirággal és még rengeteg isteni összetevővel. Ezt mi három hónapos korától használtuk, de ismét konzultáltam velük most a poszt kapcsán és azt mondják, mehet újszülötteknek is.

 Juhtejes szappan

Utána egy vásárban akadtam a juhtejes szappanra, amiről a gyártó azt állította, hogy ebben van a legtöbb természetes lanolin.
Én ennek aztán nem  mentem utána, mert sajnos azóta sem kaptam juhtejeset (sajnos csak neten tudnék rendelni, de akor a szállítási költség nagyon megdobja), de az apja nem hitte el, milyen puha a bőre, amikor kihalászta kádból a lelkesen pancsoló dedet. Természetesen azért is fogyott el olyan gyorsan, mert én is igen hamar rákaptam.
A juhtejes szappant három hónapos kortól ajánlják.

Kecsketejes szappan

Ha nincs ló alapon áttértem a kecsketejesre, ez is kiváló. És árban is nagyon baráti ha jó helyen vesszük.

Én a ZöldBoltban szoktam, 485 forintért. Magamnak meg mákosat, a legjobb bőrradír.

 

Megoldáscsomag kicsiknek
Teljes csomagot kínál a kicsiknek a a Mannaszappan. Magát a csomagot még nem próbáltam, de gyakorlatilag a csomag egyes darabjait már igen. Ez a kombó inkább kicsit nagyobbaknak van, újszülötteknek ők a extra szűz olívaolajas szappant ajánlják a vízben oldva. Már csak azért is hiszem el, mert az egyik legjobb barátnőm is ezt használja a kisfiánál, akinek viszont elég érzékeny a bőre és esküszik rá.

Green Baby

Kicsit később újabb szerelembe estem, a magyar piacon még új Green Baby vett meg kilóra. Egy kis utazószettem volt tőlük, imádom, minden cseppjét beosztom. Velük is konzultáltam a cikk kapcsán, ezt a terméket újszülöttek is használhatják.

Tehát én első körben ezeket tudnám ajánlani. Nem olcsók, de ezekből elég egy „élő cseppnyi” tehát tényleg nagyon sokáig kitartanak, illetve hamar válthatunk a szappanokra, melyek lényegesen pénztárca kímélőbbek. Habzani? Na, azt nem fog egyik sem, de a hab nem egyenlő sem tisztaság, sem boldogság.

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr976720059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anna.dregelyvari@hatharom.hu 2012.07.19. 00:08:48

Kedves Ökoanyu! Nem a bejegyzéshez kapcsolatosan, de szeretnék segítséget kérni: a "spricniket" hol szerzed be? Ma láttam a Müllerben, de kicsit sokalltam az árát. Persze ha nem találok sehol, a kiürült ablaktisztítós stb. is megteszi. Előre is köszi!! anna

Ökoanyu 2012.07.20. 00:13:55

Kedves Anna! A közelünkben van klasszikus "háztartási bolt" párat ott vettem, de vettem már az IKEÁban is, ott vannak praktikus kisebbek, illetve szerintem talán "1 Eurós" boltban is érdemes megnézni. De ismerek jó kis "műanyagos" boltot is, ott is vélhetően van. Nagyjából ezek a tippjeim! Minden jót! Réka
süti beállítások módosítása