okoanyudev3

okoanyudev3

Pollenallergiára kecsketej?

2012. június 12. - mrdudo

Még nem tudom, de  most letesztelem. A pollenkoncentrációtól függően hol előjön a pollenallergiám, hol nem. Pár éves sajnos megbízhatóan előjön, pláne az én imádott Pécsem környékén, mert ott extra szennyezett ilyen szempontból a levegő. Szelíd gyógymódok itt nem használnak, terhességem alatt  mindent kipróbáltam, de amikor fulladással az ügyeleten kötöttem ki, akkor beszedtem az erre, terhesség alatt is ajánlható gyógyszert és nem kérdeztem többet, mert elég ijesztő volt.

Most itt a nagy ökolázamban” ismét feléledt bennem az igény, hogy megpróbáljak valami természetesebbet és az egyik ismerősöm a kecsketejet ajánlotta. Napi két deci.

Utána olvastam persze és két elmélet van:

1.  A kecske lelegeli a parlagfüvet és minden egyéb növényt és úgy kerül a tejébe enyhe koncentrációban a parlagfű. Vagy valami hasonló. És akkor a homeopátia elvén (hasonlót a hasonlóval), ez a nagyon legyengített parlagfű kerül be a páciens szervezetébe és így szép fokozatosan  ellenállóvá válik az irritációval szemben és az allergia megszűnik.

2. Ez az egész baromság

A fő bökkenő, hogy utálom a tejet. Jó, mondta a kedves árus, akkor legyen kakaó. Oké, de cukrot sem eszem, legyen akkor mézzel. Háttő…Kakaó kecsketejből mézzel? Na, hajrá! Állítólag egy hét, amíg kialakul a védettség. Most ez a teszt persze nem lesz pontos, mert nem tudni, idén kijött volna-e, de azért öt éve inkább kijön, mint nem. Egyébként két adagon túl vagyok már ebből a perverz „finomságból” és sokkal rosszabbul hangzik, mint amilyen valójában.

Híradással leszek.

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr286719983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása