okoanyudev3

okoanyudev3

A bébiteknős első útja a tengerhez

2014. február 18. - mrdudo

Most költöztünk, még messze nincs kipakolva minden, ülök a dobozok tetején. Ma reggel ez a kép volt az első, amelyik rám ugrott az internet csudálatos világából.
Teknőspárti vagyok, hosszú évekig nevelgettem hol egy, hol több példányt, bírom azt a megejtően és furcsán bölcs pofijukat. Mondjuk azt hiszem a tengerhez én is így szoktam kúszni, nagyjából minden erőfeszítésre képes vagyok, hogy újra és újra láthassam.

A fotókat Lauren Bath készített, még több fotóját ezen és ezen a linken találjátok.teki1 teki2 teki3

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr296720477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Masa 2014.02.21. 19:58:55

nagyon édesek :)
süti beállítások módosítása