okoanyudev3

okoanyudev3

Illatos ajándékok

2013. december 12. - mrdudo

Biztos írtam már, hogy az illatoktól váltam meg a legnehezebben. Imádtam a parfümöket. A mai napig ha beleszaglászom egy Naf-Naf  beugrik a gimi hangulata. Szóval nem volt egyszerű.

Amikor baba volt a kislányom, akkor valahogy automatikusan nem használtam, aztán amikor próbáltam kvázi  „visszaszokni”, egyszerűen nem ment. Bökte az orromat minden.

Szépen lassan elevickéltem hát a természetes megoldások felé.

Touche krémparfümök

Egy WAMP-on akdtam rá a márkára, klasszikus krémparfüm, természetes illóolajokból. Nagyon finom kompozíciók, én az Euphoriát választottam végül. A krémparfümöket amúgy is nagyon szeretem, kis tégelyben magammal tudom vinni és sokáig megmarad az illatuk.

touchparfum_product_90247_131204105140_1

Mannaszappan – Rózsa virágvíz

Ez az évem valamiért a rózsa jegyében telik, most szerettem meg igazán. El sem hittem magamról, de idén nyáron nagyon jól esett. Ebből a termékcsaládból finom még a jázmin is (jó kis csábítós illat) és aki szereti (mint például én is) bírni fogja szantált is.

rozsa

 

Messelia Naturfarm krémparfümök

Ezekre meg a Gouba bazárban akadtam, legközelebb, ha minden elfogy, ilyet fogok venni. Pikáns, ötletes illatkompozíciók. messelia_product_113191_131024112231_1

 

Ja, és akkor a végére egy kis passzus, hogy mi is a baj az ipari illatanyagokkal:

Az iparilag előállított kozmetikumokban rendszerint vannak illatanyagok. Ezeknek a csomagoláson való feltüntetésének szabályait nem részletezik az EU-s előírások, esetükben csak annyit kell feltüntetni, hogy „parfum” vagy „fragance”. Sem a mennyiség, sem a kombináció feltüntetésének kérdése nincs szabályozva, pedig ezek az anyagok nagyrészt allergetizálhatnak, illetve a hagyományos illatanyagok gyakran tartalmaznak olyan vegyi anyagokat, melyek ha bekerülnek természetes vizeinkbe, hathatnak a hormonháztartásra és megzavarhatják az ökoszisztémát. Akik eleve hajlamosak az allergiára, jobb, ha kerülik az illatanyagokat.

 

És ezek csak azok a kozmetikumok, melyekben van illatanyag. A parfümökre sajnos hatványozottan igazak a fenti állítások.

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr406720435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása