okoanyudev3

okoanyudev3

Természetes ajakápolók tesztje + egy egyszerű recept

2013. december 05. - mrdudo

Gondolom, az már senkinek nem túl nem nagy meglepetés, hogy pár hagyományos ajakápoló kvázi beépített a „szárítófaktor”. Nekünk már a gyerekorvosunk is nyíltan vállalja ezt, nem javasolja, hogy ezekkel kenjük a kicsiket (se magunkat teszem hozzá). Szóval nem is tudom mióta, csak ilyen varázslásokat használok, nekem nagyon beváltak, nagyjából ez az idei felhozatal, kommentbe írjátok be plíz, ha ismertek másik fajtákat is, nagy gyűjtő vagyok.

Mannaszappan: Fűszervarázs ajakbalzsam

Igazi téli illat, mintha folyamatosan mézeskalács lenne az orrom alatt. Nagyon gazdag ápoló, nekem még talán kicsit sok is, azt találtam ki, hogy főleg éjszakára használom, mert viszont nagyon jól ápol. Viszont ha véletlenül „túlkenem” akkor egyrészt kicsit sárgás nyomot hagy, másrészt én leszek a cica, aki kinyalakodta a zsírosbödönt.
manna

Olivia szeder szájápoló

Kis tégelyben van,  könnyen elfér  mindenhol. A textúrája könnyebb, mint a Mannás, és nekem a mindennapi használatban nagyon jól bejött. Bár szeder illatot nem érzek, lehet, hogy csak a szín szeder, de nem is bánom.

Mondjuk arra itt is figyelni kell, hogy ne „menjek ki a vonalból” mert akkor olyan mintha épp egy csokis bödönből nyalakodtunk volna. De ezt azért nem olyan nehéz betartani, amúgy kitűnően ápol, én most a hidegebb napokon ezt használom.

Update: Bruhaha, elég vicces, eddig nem néztem meg az oldalukon, de most látom, hogy ez szándékoltan pirosít.  Na, akkor jelenthetem, teljesen jól teljesít ezen a fronton is, ez a dolga, csak én vagyok a béna, ha  ronggyá kenem vele a szám környékét is.

olivia

Egyszerű natúr szájápoló házilag

Ez a saját készítésűm, nagyon szeretem, elég könnyű, de tápláló. Most annyit változtattam, hogy nem teszek bele csokoládét, pont azért, hogy ne hagyjon nyomot a bőrömön.

Íme a leegyszerűsített recept:

• 1 gramm méhviasz

• 4 gramm sheavaj

• 1 gramm olívaolaj

Ha csokisat szeretnétek megcsinálni, itt találjátok a receptet!

Sophie Bello termékek

Na, megmondom őszintén, ezeket még nem próbáltam, mert csak egy hete találtam rájuk, de ránézésre és összetevőre rendben vannak és elég sok félét lehet kapni belőlük.

sophibello

Ti mit használtok?

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr486720431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabriella Asztalos 2013.12.07. 08:58:02

Kedves Öko-Anyu! Nekem téli ajakírnak a méz vált be. Igaz utcán nem lehet kenni, de indulás előtt és megérkezés után simán használható és csodákra képes. Természetesen csak akkor, ha vigyázunk, hogy akaratlanul ne nyaljuk le az ajkunkról. Szép napot kívánok

Flo Moto 2014.01.16. 20:26:53

Kedves Ökoanyu! Remélem időközben kipróbáltad Sophiebello ajakápolóit. Én Olivia krémdezodorját cseréltem le Sophiebelloéra. Mivel nem oly régóta zöldülök, ezért a megszokott formákról nehezen váltok újra. Így nagyon örültem Sophiebello dezodor formájú dezodorának. :) Könnyen kenhetők, finom illatúak. Ezeket is próbáld ki. Anna

Zsófia Varga 2014.01.23. 10:21:50

Kedves Ökoanyu! Most olvasom, hogy Te is felfedezted Sophiebello termékeit. Én régóta használom szinte minden termékét. Az ajakápolóit külön szeretem, mert könnyedek és nem érzem úgy, mintha egy ezer-rétegű nehéz cucc lenne a számon. Nálam beváltak, ápolnak és szuper sokféle illat közül választhatok - épp a hangulatom szerint:) További jó zöldülés és blogolást!:) Üdv, Zsófi

Cuppancs Tappancs 2014.02.10. 11:01:25

Szia Ökoanyu! :-) Nekem télen ajakápolónak (és kézkrémnek) a Vazelin vált be! Nagyon tudom ajánlani olyan embereknek akiknek a normálisnál hamarabb szárad a szájuk és a kezük! Nekem sajnos nagyon hamar szárad a bőröm és az az igazság, hogy mindenféle krémet kipróbáltam, de egyik sem segített!! A leg nagyobb/drágább márkák sem! Mindig is azt hittem, hogy én egyszerűen ilyen vagyok, rajtam semmi segít. Akkor telt be a pohár amikor 2 kesztyű volt rajtam, alatta pedig égett a bőrőm és feszült, pedig egy fél tubus kézkrémet rá is kentem. Hazamentem, beültem a kádba, hogy lefürödjek, és csak sírni tudtam annyira fájt... Na akkor döntöttem el, hogy ez volt az utolsó tél amit így kellett átvészelni... Olvasgattam, utána néztem és ráakadtam a vazelinre. Eléggé olcsó, úgyhogy szerintem egy próbát megér :-) Szép napot! Üdv!

Ökoanyu 2014.02.10. 21:45:01

Sziasztok, köszönöm a tippet, megnézem. Sophiebellót épp most próbálgatom, eddig tetszik :). Köszönöm a tippeket, ötleteket.
süti beállítások módosítása