okoanyudev3

okoanyudev3

Vécé környezetebarát vízkőmentesítése egyszerűen

2013. november 20. - mrdudo

Az egyik kedvenc jelenségem úgy általában a „világnap”. Egészen meglepőek is vannak, nekem sokáig az egyik nagy kedvencem a „tojás világnapja” volt. Tegnap a WC-é volt, gondoltam meg is ünneplem így utólag egy jó kis vízkőtelenítési tippel.

93133306

A szakirodalom által is csak „megnézősként” emlegetett német típusú toiletteknél a víz megáll a csészében és így könnyen vízkövesedik. Ami nagyon nem jó, mert a baktériumok még sokkal jobban meg tudnak benne telepedni és szaporodni.
A fő bevált vízkötelenítő nagyágyú ugye az ecet lenne, de amikor eleinte próbálkoztam vele konstatáltam, hogy könnyen kifolyik a vécének ebből a részéből és nincs ideje kifejteni a hatását.
Kicsit átgondoltam a helyzetet és azt feltételeztem, hogy a hatásában közel azonos citromsav, ami viszont por alakban kapható segíthet.
Így is lett, a citromsav így, hogy nem folyik le képes kifejteni a hatását és ha beszórjuk vele az emlegetett területet, akkor kis hatóidő után a vécékefével könnyedén eltávolíthatjuk a vízkövet.

Végezetül pedig hadd osszam meg veletek az egyik, családilag sokat idézett videónkat, melyben Slavoj Zizek szlovén író, szociológus, pszichoanalitikus, filozófus értekezik a vécétípusok és a néplélek kapcsolatáról. A kedvenc részem a németek és a hermeneutika. Egyszerűen logikus.

[youtube rzXPyCY7jbs nolink]

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr646720385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása