okoanyudev3

okoanyudev3

Fertőtlenítő okostelefonokra – és bármi másra

2013. október 01. - mrdudo

Mostanában valahogy azzal volt tele az online, hogy mennyi-mennyi baktérium van körülöttünk, a telefonjainkon például több, mint egy vécécsészében, a táskánkról már ne is beszéljük.

Ki fogok törni a baktériumok és a vécécsésze bűvöletéből, ígérem, de ma este gondoltam, kikutyulok valamit, miután nézem a gyerekmancsos kilincseket, kapcsolókat itt a lakásban és amióta ovi van, azért a szülői flóra-faunát is igénybe vevő dolgokkal kezdünk találkozni.

Na, szóval kikutyultam egy nagyon egyszerű kis szert, próbáltam szakirodalmat találni, a „nagyon enyhén nedves ronggyal áttörölhetem-e a telefonomat és nem lesz-e probléma, ha egy kis illóolaj is kerül rá?” témában, de megmondom őszintén, nem találtam.

Józan paraszti ésszel azt gondolnám erről, hogy gond azért nem lehet, a rongyot tényleg alig nedvesítem, tehát nem áztatom biohipóba a telefonomat, de ha valakinek van ellenvetése, ossza meg, nem fogok megsértődni.
A recept:

Egy ötven milliliteres kis gyógyszertári üvegcse aljára fél ujjnyi alkoholt öntöttem, ebbe ment 4 csepp teafaolaj és 4 csepp citromolaj. Mindkettő nagyon-nagyon erősen antibakteriális. Ezt a lötyőt öntöttem fel vízzel.

fertotlenito

Aztán én bátran áttöröltem vele a telefonomat és még pár gyanús tereptárgyat.
Ha valaki telefonra nem merné, nem gond, minden másra, amit áttörölhetünk nedves ronggyal, arra mehet szerintem.
Kellemes illatot ne várjunk, a teafa nem a lágyságáról híres, viszont sterilitás élményünk az lesz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr826720303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása