okoanyudev3

okoanyudev3

Aloés hűsítő krém csípésekre

2013. július 29. - mrdudo

Szóval beindult a videó-biznisz, most majd pár dolog így is lesz, de olyan is lesz, hogy később lesz szöveges kiegészítés.

Most éppen azért, mert nagy lelkesen használtuk ezt a zselét, de a lányomnak és nekem is nagyon érzékenyen reagál a bőrünk a csípésekre, ezért valami újat kellett kitalálnom.

Tehát itt az aloés verizó azoknak, akiknek a sima nem elég hatékony.

Minden úgy csinálok, ahogy a videóban van, csak a vízhez hozzáadok még egy kb. 4-5 cm hosszú aloélevelet kipréselve.
Egy végtelenül egyszerű módszerrel nyerem ki az lötyőt a levélből, az élő növénykémről leválasztok egy levelet és feldarabolva fokhagymaprésbe teszem.
Kinyomom és kész is.

A goargumi lisztből nem kell több ehhez, mert így is pont jó lesz, kipróbltam.
Gourgami lisztet én itt vettem, máshol eddig nem találtam, ha éppen nincs fent a webshopban, írjatok nekik és kérdezzétek meg.

Íme a videó az alaphoz:

Ez a verzió nekünk végül 100%-os lett, de ez egyéni, van, akinek alig látszik, viszket a csípés, nekik az alapkrém is elég.

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr446720281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása