okoanyudev3

okoanyudev3

Olívaolaj-pakolás száraz, göndör hajra

2013. január 23. - mrdudo

A kép nem illusztráció, hanem a lányom. A fején meg az a gyönyörű göndör haj. Mindenkinek az az első kérdése, hogy kitől örökölte? Nem túl bonyolult, az apukájától és tőlem, bár sajnos mire ennyire megnőttünk, inkább csak szelídebb hullámok maradtak a fürtökből.
Sokáig kopasz volt a szentem, két évig nem volt gondom a hajával, aztán kinőtt és rögtön ilyen ilyen lett.

Egyrészt gyönyörű, másrészt kezelhetetlen.

Göndör is, száraz is, ha épp egy pillanatra nem figyelek  oda, már filcesedik is a vége. Próbálkoztam különböző kefékkel, kutyultam hajspray-t és végső elkeseredésemben múlt héten elkezdtem ipari kifésülőket keresni. Aztán a soron következő hajmosásnál hirtelen felindulásból felkaptam a konyhapultról az olívaolajos üveget és azzal kucorodtam a kád mellé, nem volt koncepcióm. Aztán úgy döntöttem, hogy legelőször bekenem a hajvégeket az olajjal. Egy keveset tettem a tenyerembe és bedörzsöltem a haját. Főleg a végeket, de szerintem végül jutott mindenhova.  Aztán egy nagy lyukú fésűvel kicsit átgereblyéztem, de csak amíg nem húztam neki. Utána jött a sampon, majd egy öblítés tiszta vízzel, majd szárítás.
A szárítást általában eléggé megviseli, ezért utána már nem fésültem át. Másnap reggel viszont simán sikerült és azóta is minden nap. Elképesztően gyönyörű lett a gyerek haja, fényes, jól kezelhető lassan egy hete, tehát az "olíva-hatás" hosszan tart.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr236720171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása