okoanyudev3

okoanyudev3

A kísérlet folytatódik

2012. október 18. - mrdudo

A tegnapi mélypont után ma újult erővel futottam neki a napnak, egy kis malőr azért nem tántoríthat el. Reggelire lenmaglisztes kenyeret ettem sajttal, volt hozzá finom paradicsomom is.
Délelőtt egy ebéddel egybekötött sajtótájékoztatóra voltam hivatalos az Ausztrál Nagykövetségre .
(Erről majd külön írok, mert egy nagyon izgalmas, organikus kozmetikumcsalád bemutatója volt.)
És vajon hős voltam-e? Igen! Csapot, papot finomságot felejtve szaladtam haza karfiollevest főzni. Azért ennél a pontnál megveregettem a vállamat.
Karfiolleves pipa, a tegnapi tejföl nem hagyott cserben, szerencsére isteni volt az állaga. A másodikkal nem nagyon babráltam, bazsalikomos csirkemell egy kis krumplival.
Délután a városban volt dolgunk és összcsaládilag meglátogattuk a Cserpes Tejivót. Csorgott a nyálam, főleg, hogy most voltam itt először és már annyi jót hallottam róla, de a Cserpest már csekkoltam, Kapuvár messze van, 170 kilométer. Második vállveregetés.
Az viszont nagyon meglepő élmény, hogy mindenhol nagyon készségesen diktálják nekem a kilométereket és senkinek nem rebben a szeme sem. Biztos a homlokomra van írva, hogy fura madár vagyok, vagy nem tudom.
Annyi engedményt adtam magamnak, hogy a házban sütött rongyoskifliből fogyasztottam így aztán nagyjából rendben is volt a nap, este itthon már csak egy kis joghurtot nyalakodtam, estére az már amúgy is elég. (Főleg egy rongyoskifli után...).
Holnapra van még gombám, tejfölöm, paradicsomom és most azon merengek, mit is lehetne ezekből az összetevőkből varázsolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr456720139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marosicsilla@yahoo.com 2012.10.21. 11:12:49

Kedves Ökoanyu! Nem az 50 kilométeres diétához szeretnék hozzászólni (aminek a "diéta" megnevezése ugyan nem tetszik, de az ötlet kiváló, és az is, hogy ezt zászlódra tűzted), hanem tanácsot kérni, hátha... Makacs penész eltávolítására tudsz-e valamilyen öko módszert? Ecet, citromsav, szódabikarbóna nem működik (ha nem használ, nem is árt alapon ezekkel próbálkoztam). A boltban kapható brutál penészölővel príma eredményt értem el, műanyagról (fürdőkádba való csúszásgátló) és falról is szépen eltávolította a penészt. Tudom, jó volna megelőzni a penész keletkezését, de remélem, hogy te más módszert is tudsz, és ha igen, megosztod azt velünk. Köszönöm.

Ökoanyu 2012.10.21. 21:24:30

Kedves Csilla! sajnos még nincs igazán jó receptem penészre. A natrium-perkarbonát nekem elég jól működött, de úgy látom, a komolyabb foltokra az sem elég, de ha van neked otthon, egy próbát megér :). De még én is kísérletezem. Remélem, hamarosan megtalálom a tökéletes receptet :)!
süti beállítások módosítása