okoanyudev3

okoanyudev3

Bréking!!! Durva fotóval támad a veteményes!

2012. június 07. - mrdudo

Miután a nemzetközi helyzet egyre fokozódik és családunk egy része rövid időre Kínába szakadt, pillanatnyilag anyámnál "cápázunk".
Nem, nem szívtam a férjem tényleg Kínában van a "cápázás" pedig pécsi egyetemista szlengben nagyjából "vendégeskedést" jelent.

Egy hete magára hagytam a veteményest, de miután innen nézvést úgy ítéltem meg, hogy az eső és a napsütés aránya pont megfelelő, nem aggódtam.
Ma diplomáciai látogatást tettem szerény hajlékunkban és beigazolódott a hipotézisem, ugyanis a palánták igencsak jól érik magukat.

Szemléltetem:

Ez a "Mexikói-mix" fantázianévre hallgató kis ládám. Bár tudnám, ez most a bab vagy a kukorica? Azt hiszem, talán a bab lesz az.

Ez pedig itt az "Ázsia-mix". Jelentsen ez bármit...
És nem, igazából nem sárgul, csak a szuper effekt sárgítja a telefonomon.

A bejegyzés trackback címe:

https://okoanyudev3.blog.hu/api/trackback/id/tr806719959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása